Retail: lanțuri comerciale, magazine

Soluții digital signage pentru retail: lanțuri comerciale, magazine

LED WALL EXTERIOR, ECRANE DE VITRINĂ, INFOCHIOSK-URI, ECRANE PROFESIONALE INFORMATIVE/PUBLICITARE

LED wall-urile exterioare sunt cele care se observă de la distanța cea mai mare. Sunt foarte luminoase, vizibile în orice condiții de lumină. Se construiesc din module, distanța între punctele de imagine (pixeli sau triade) se alege în funție de distanța cea mai mică de la care poate fi privit ecranul mare în condiții normale.

Acestea se pot monta pe stâlpi, pe fațada sau acoperișul clădirii. Locul trebuie ales cu atenție, atât din punct de vedere al locației geografice (piețe, sosele, etc.) cât și al orientării ecranului și al înalțimii, pentru că necesită o investiție semnificativă. Dacă se instalează la locul potrivit, impactul publicității afișate este foarte mare.

 

Ecranele de vitrină sunt de luminozitate mare, care afișează publicitate pentru cei aflați în trafic – atât în mașini cât și pientoni. Cu ajutorul softului de gestiune de conținut (content management) se pot comanda centralizat prin intrenet. Există modele care au afișaj pe ambele părți, de luminozitate mare spre stradă și medie spre interior. 

Ecranele profesionale de interior făara touch, au rol de informare care se pot realia în 2 feluri: publicitate, sau conținut cu teme legate de profilul magazinului, nefăcând reclamă directă la un brand.

Se amplasează de obicei unde clienții stau pe loc, ex. coadă la casele de marcat,  sau la puncte de interes, ex. capete de raft sau coridoare principale. Montajul poate fi pe stand de pardoseală, pe mobilierul de magazin, sau de tavan.

Infochiosk-urile sunt ecrane tactile pe care clienții pot căuta produse, pot afișa harta magazinului, promoții, etc.. De obicei sunt legate de aplicații sau site-ul companiei se poate resticționa ișirea pe internet sau nu. Pot fi monate pe stand (personalizat sau nu), sau pe perete.